harbiforum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
harbiforum

Sitemize Hoşgeldiniz
 
AnasayfaAnasayfa  Portal*Portal*  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

 

 Taxiderm Kit

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Benjamin
Admin
Admin
Benjamin


Erkek Mesaj Sayısı : 183
Yaş : 34
Nerden : Antalya
Kayıt tarihi : 15/03/08

Taxiderm Kit Empty
MesajKonu: Taxiderm Kit   Taxiderm Kit Icon_minitimeSalı Mart 18, 2008 10:25 am

// Taxiderm Kit
// Taxiderm kit, kişinin seçtiği OBJE'nin öncelikle ceset olup olmadığına bakar.
// Sonra taxiderm cesedin bizim istediğimiz ceset türünden olmadığını AMOUNT'una bakarak test eder.
// Eğer istediklerimizden biriyse, src.TAG.TRP ye bu cesedin, thropy sinin idsini koyar.
// Bu id TELEPic x,y <eval <tag.trp>> ile GUMP menüye basılır.
// Eğer kişi sorunsuz olarak eşyayı yapmayı başarmış ise, CESEDİN Timer'ı 1 yapılır. DECAY edilir.
// Balıklar için seçilen OBJE'nin type t_fish olmasına bakılır.

// POSSIBLE BUG LIST
// type t_fish in balıklardan başka bir şey verilip verilmediği check edilmeli.
// src.TARG.TIMER=1 cesedin timer'ını 1 yapan bu seçenek kontrol edilmeli.
// UZAKTAN (cesetten uzaklaşarak) kullanılması

// TO DO LIST
// Düzgün ID BULUNACAK
// FIYATI BELIRLENECEK
// VENDOR A KONACAK


[itemdef i_taxi_kit]
defname i_taxi_kit
name taxidermy kit
id i_toolcase
type t_script
weight 25
value 95000

On=@Create
attr 04

On=@DClick
if !(<topobj.uid> == <src.uid>)
src.sysmessage Bu esyayi kullanabilmeniz icin cantanizda olmali.
return 1
endif
target Trophy yaratmak isteginiz cesedi secin.
return 1

On=@TargOn_Char
return 1

On=@TargOn_Item
if (0<src.targ.cont>)
src.sysmessage Ceset yerde olmali.
return 1
endif

if ((<src.targ.type> == t_fish) && (<src.targ.amount> == 1)) // fishz
src.tag.trp 01e62
src.dialog d_taxidermy
return 1
endif

if !(<src.targ.baseid> == i_corpse)
src.sysmessage Bundan trophy yapamazsiniz.
return 1
elseif (<src.targ.amount> == 211) // bear
src.tag.trp 01e60
src.dialog d_taxidermy
return 1
elseif (<src.targ.amount> == 234) // deer
src.tag.trp 01e61
src.dialog d_taxidermy
return 1
elseif (<src.targ.amount> == 29) // gorilla
src.tag.trp 01e63
src.dialog d_taxidermy
return 1
elseif (<src.targ.amount> == 213) // polar
src.tag.trp 01e65
src.dialog d_taxidermy
return 1
elseif ((<src.targ.amount> == 17) || (<src.targ.amount> == 7) || (<src.targ.amount> == 41)) // orcz
src.tag.trp 01e64
src.dialog d_taxidermy
return 1
elseif ((<src.targ.amount> == 53) || (<src.targ.amount> == 54) || (<src.targ.amount> ==55)) // trollz
src.tag.trp 01e66
src.dialog d_taxidermy
return 1
else
src.sysmessage Bu cesetten trophy yapamazsiniz.
return 1
endif

[dialog d_taxidermy]
150,75
nomove
noclose
resizepic 0 0 5054 265 150
tilepic 110 55 <eval <tag.trp>>
text 81 21 9 0
text 80 20 449 0
button 50 100 1153 1155 1 0 1
button 185 100 1150 1152 1 0 0
text 48 78 450 1
text 180 78 450 2

[dialog d_taxidermy text]
Trophy yapimi
Evet
Hayir

[dialog d_taxidermy button]
On=0
tag.trp

On=1
if ((<carpentry> < 90.0) || (<tailoring> < 60.0))
sysmessage Thropy yaratabilmeniz icin 90.1 carpentry ve 60.0 tailoring gerekmektedir.
elseif !(<restest 10 i_log>)
sysmessage Thropy yaratabilmeniz icin 10 log gerekmektedir.
else
makeitem <tag.trp>
targ.timer 0
tag.trp
endif

[ITEMDEF 01e60]
DEFNAME=i_trophy_bearhead
WEIGHT=3
CATEGORY=Decoration - Miscellaneous
SUBSECTION=Trophies
DESCRIPTION=Bear
DUPELIST=01e67
RESOURCES=10 i_log
SKILLMAKE=CARPENTRY 90.0, TAILORING 60.0

[ITEMDEF 01e61]
DEFNAME=i_trophy_deerhead
RESOURCES=10 i_log
WEIGHT=3
CATEGORY=Decoration - Miscellaneous
SUBSECTION=Trophies
DESCRIPTION=Deer
DUPELIST=01e68
SKILLMAKE=CARPENTRY 90.0, TAILORING 60.0

[ITEMDEF 01e62]
DEFNAME=i_trophy_fish
RESOURCES=10 i_log
WEIGHT=3
CATEGORY=Decoration - Miscellaneous
SUBSECTION=Trophies
DESCRIPTION=Fish
DUPELIST=01e69
SKILLMAKE=CARPENTRY 90.0, TAILORING 60.0

[ITEMDEF 01e63]
DEFNAME=i_trophy_gorillahead
RESOURCES=10 i_log
WEIGHT=3
CATEGORY=Decoration - Miscellaneous
SUBSECTION=Trophies
DESCRIPTION=Gorilla
DUPELIST=01e6a
SKILLMAKE=CARPENTRY 90.0, TAILORING 60.0

[ITEMDEF 01e64]
DEFNAME=i_trophy_orchead
RESOURCES=10 i_log
WEIGHT=3
CATEGORY=Decoration - Miscellaneous
SUBSECTION=Trophies
DESCRIPTION=Orc
DUPELIST=01e6b
SKILLMAKE=CARPENTRY 90.0, TAILORING 60.0

[ITEMDEF 01e65]
DEFNAME=i_trophy_polarbearhead
RESOURCES=10 i_log
WEIGHT=3
CATEGORY=Decoration - Miscellaneous
SUBSECTION=Trophies
DESCRIPTION=Polar Bear
DUPELIST=01e6c
SKILLMAKE=CARPENTRY 90.0, TAILORING 60.0

[ITEMDEF 01e66]
DEFNAME=i_trophy_trollhead
RESOURCES=10 i_log
WEIGHT=3
CATEGORY=Decoration - Miscellaneous
SUBSECTION=Trophies
DESCRIPTION=Troll
DUPELIST=01e6d
SKILLMAKE=CARPENTRY 90.0, TAILORING 60.0

[EOF]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://forum.abonem.com
 
Taxiderm Kit
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
harbiforum :: Ultima Online :: Sphere Scripts-
Buraya geçin: